JAK ZAMAWIAĆ

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE

1 KROK – Składanie zamówienia

Wszystkie zamówienia, które w całości są dostępne w ofercie dokonywane są przez sklep.
○ jeżeli dokonujecie modyfikacji niedostępnych na stronie – zamówienie należy złożyć mailowo,
○ jeżeli decydujecie się na realizację ekspresową – zamówienie należy złożyć mailowo,
○ jeżeli zamówienie ma zostać wysłane za granicę – należy wcześniej skonsultować to mailowo

2 KROK – Płatność

Po złożeniu zamówienia opłacacie je, a następnie otrzymujecie automatyczną wiadomość z zestawieniem zamówienia (sprawdźcie również SPAM).
○ W tytule przelewu należy podać nadany przez Sklep numer zamówienia.
○ W przypadku projektów indywidualnych lub innych przypadkach w celu nadania tytułu proszę skontaktować się ze Sklepem.

3 KROK – Przesłanie plików z Waszymi danymi

Do przygotowania dla Was projektów potrzebujemy Wasze dane. Prześlijcie je na naszego maila: kontakt@printografia.pl.
Podeślijcie nam je w formularz [pobierz klikając na formularz] i listę gości, bezbłędną [pobierz klikając na lista gości]. Pliki, są dostępne do edycji, dopiero po pobraniu ich na swój komputer.
Każde Wasze dane, w formularzu, powinny zostać przez odmienione odpowiednio do formy wybranego projektu, przygotowane w takiej formie aby były gotowe do przekopiowania.

4 KROK – Przygotowanie dla Was projektów wstępnych | poprawki | akceptacja projektów
(Punkt dotyczy zaproszeń, menu, planu stołów. Pozostałe produkty są wykonywane według podesłanych danych [przechodzimy od razu do kroku 5]).

W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania od Was danych wysyłamy Wam projekt do akceptacji. Po otrzymaniu od nas projektu, Wy sprawdzacie zgodność wszelkich informacji. Bardzo dokładnie sprawdźcie czy imiona, daty oraz miejsca odbywania się ceremonii, czy nazwy restauracji itp. są poprawne oraz czy wszystkie informacje zostały zawarte. Waszą rolą jest zadbanie o to, by wszystko się zgadzało, ponieważ my w natłoku pracy możemy przeoczyć pewne informacje. Dla tego jeszcze raz – dokładnie sprawdźcie zgodność informacji na projekcie oraz wszelkie literówki, błędy ortograficzne.
Wasza odpowiedzialność spoczywa na tym aby zaakceptować poprawny projekt.
Jeśli coś się nie zgadza – informujecie nas o tym, mailowo, nie wysyłacie kolejnego formularza i poprawiamy to.
Jeśli wszystko jest ok – akceptujecie projekt.

5 KROK – Realizacja

Po akceptacji projektu przez Was mamy do 14 dni roboczych na realizację zamówienia, bądź w przypadku niektórych projektów do 14 dni roboczych od momentu wpłynięcia należności na konto.

6 KROK – Wysyłka

Gdy zamówienie zostanie zrealizuje nadamy je do Was i paczka po odebraniu jej przez kuriera wyruszy do Was.

FORMULARZ ZAMÓWIENIA
Formularz zamówienia należy wypełnić starannie i poprawnie oraz odmienić odpowiednio do zamawianego projektu.
Zwróćcie szczególną uwagę na znaki interpunkcyjne, ortografię i literówki, ponieważ nie sprawdzamy tekstu pod kątem poprawności i samodzielnie nie poprawiamy błędów. Projekt zaakceptowany przez Klienta uznajemy za poprawny i ewentualne błędy w druku po zaakceptowanym projekcie leżą po stronie Klienta.
Formularz wysyłacie tylko raz. Na początkowym etapie. Wszelkie poprawki po podesłaniu projektów poprawiamy sobie już mailowo.

FORMULARZ I LISTA GOŚCI
Zadbajcie o to aby formularz i lista gości były poprawnie wypełnione pod względem ilości zakupionych zaproszeń, szczególnie tych bez personalizacji, czy innych projektów.
W przypadku niepoprawnie wypełnionego formularza oraz listy gości pod względem “pustych” zaproszeń, a ich braków ponownie ponosicie koszty wysyłki.

DOSTĘPNE KROJE PISMA, DLA ZDOBNYCH ELEMENTÓW

DOSTĘPNE KROJE PISMA, DLA CZĘŚCI TEKSOWEJ