JAK ZAMAWIAĆ

KROK PO KROKU JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE

SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
Wszystkie zamówienia, których pełne oferty są dostępne w sklepie składamy przez sklep internetowy www.printografia.pl.
Jeżeli dokonujemy modyfikacji, które nie są dostępne na stronie, zamówienie składamy drogą mailową.
Jeżeli decydujemy się na realizację ekspresową zamówienie składamy drogą mailową. 
Jeśli zamówienie będzie wysyłane za granicę, należy wcześniej skonsultować możliwość mailowo.

PŁATNOŚĆ
Po złożeniu zamówienia opłacacie je, a następnie otrzymujecie automatyczną wiadomość z zestawieniem zamówienia (sprawdźcie również SPAM).W tytule przelewu należy podać nadany przez Sklep numer zamówienia. W przeciwnym wypadku nie nastąpi realizacja zamówienia do czasu, aż Zamawiający nie skontaktuje się ze Sklepem i nie wyjaśni kwestii numeru zamówienia.
W przypadku projektów indywidualnych lub innych przypadkach w celu nadania tytułu proszę skontaktować się ze Sklepem.

PRZESYŁANIE PLIKÓW Z WASZYMI DANYMI
Do przygotowania dla Was projektów potrzebujemy Wasze dane.
Podeślijcie nam je w formularz i liście gości, które znajdują się do pobrania w opisie pod każdym produktem.
Każde Wasze dane powinny zostać przez odmienione odpowiednio do formy wybranego projektu, przygotowane w takiej formie aby były gotowe do przekopiowania.

Co potrzebujemy do poszczególnych projektów?
Zaproszenia/Zawiadomienia – Wypełnij oraz podeślij listę gości stosując się do zasad w niej opisanych oraz formularz. (Formularz oraz listę gości podeślemy Wam w wiadomości “Co potrzebujemy do realizacji Twojego zamówienia”)
! Jeśli chcesz zwiększyć liczbę liter w wersie, w liście gości skontaktuj się z nami. Wyślemy Ci projekt z konkretną liczbą liter, żebyś miał/a to zobrazowane i zobaczył/a czy odpowiada Ci taka ilość liter.
! Zaproszenia bez personalizacji również należy umieścić w liście gości.
Zawieszki na butelki – Treści do zawieszek umieść w formularzu. 
Zwróć uwagę, aby nie zawierały błędów i literówek. 1 tekst = 8 zawieszek
Winietki – Wypełnij listę gości, w wersji nieodmienionej i podeślij ją, do nas na maila. Puste winietki również należy uwzględnić w liście gości.,
Plan stołów – Podeślij swój plik, może być Word, w którym umieścisz numery stołów wraz w osobami, którzy przy danym stole siedzą., 
Numery stołów – Numery stołów są wykonywane według zamówionej ilości. Nie potrzebujemy do nich ani formularza ani listy gości.,
Menu – Podeślij swój plik, może być Word, w którym umieścisz informacje, które mają zostać zamieszczone w menu.,
Księga gości – Potrzebujemy tylko Wasze imiona oraz datę, wystarczy podesłać sam formularz z wypełnionym ogólnym formularzem.,
Personalizacja kopert – Wypełnij listę gości nie stosując się do zasady 35 liter w wersie, całe dane gościa wpisz w jednym okienku, w wersji nieodmienionej i podeślij ją, do nas na maila.

ETAP PRZYGOTOWANIA DLA WAS PROJEKTÓW
Gdy już mamy wszystkie dane od Was, przystępujemy do pracy nad projektem.
Projekt do akceptacji przesyłamy do Was zwykle w ciągu 3 dni roboczych od daty otrzymania wypełnionego formularza (formularz musi posiadać kompletne i docelowe dane).

POPRAWKI W PROJEKTACH
Po otrzymaniu od nas projektu, Wy sprawdzacie zgodność wszelkich informacji. 
Bardzo dokładnie sprawdźcie czy imiona, daty oraz miejsca odbywania się ceremonii, czy nazwy restauracji itp. są poprawne oraz czy wszystkie informacje zostały zawarte. Waszą rolą jest zadbanie o to, by wszystko się zgadzało, ponieważ my w natłoku pracy możemy przeoczyć pewne informacje. Dla tego jeszcze raz – dokładnie sprawdźcie zgodność informacji na projekcie oraz wszelkie literówki, błędy ortograficzne.
Wasza odpowiedzialność spoczywa na tym aby zaakceptować poprawny projekt.
Jeśli coś się nie zgadza – informujecie nas o tym, mailowo, nie wysyłacie kolejnego formularza i poprawiamy to.
Formularz wysyłacie tylko raz na początkowym etapie.

AKCEPTACJA PRZEZ WAS PROJEKTU 
Jeśli wszystko jest zgodne wysyłacie maila z ostatecznym potwierdzeniem projektu. 
Również jest ważne aby wszystkie błędy wychwycić przed ostateczną akceptacją projektu, ponieważ po jego nie ma możliwości wprowadzania żadnych zmian.

REALIZACJA
Po akceptacji projektu przez Was mamy do 14 dni roboczych na realizację zamówienia, bądź w przypadku niektórych projektów do 14 dni roboczych od momentu wpłynięcia należności na konto.

WYSYŁKA
Gdy zamówienie będzie przygotowane do wysyłki wyślemy do Was numer paczki do śledzenia przesyłki na maila

AKTUALNY TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA w normalnym trybie trwa do 14 dni roboczych od momentu zaakceptowania projektu, bądź w przypadku projektów niewymagających akceptacji, od momentu podesłania listy gości wraz z formularzem, jednak poprzedzać musi je wpłata pieniędzy na konto. Jeżeli nie poprzedza, wtedy termin realizacji jest liczony od momentu wpłaty na konto.

 

Termin realizacji zamówienia w trybie ekspres to 7 dni robocze od momentu wpływu pieniędzy na konto i jest to koszt 40% od ceny ekspresowych projektów

MINIMALNE ZAMÓWIENIE jest określone przy każdej ofercie. 

FORMULARZ ZAMÓWIENIA
Formularz zamówienia należy wypełnić starannie i poprawnie oraz odmienić odpowiednio do zamawianego projektu.
Zwróćcie szczególną uwagę na znaki interpunkcyjne, ortografię i literówki, ponieważ nie sprawdzamy tekstu pod kątem poprawności i samodzielnie nie poprawiamy błędów. Projekt zaakceptowany przez Klienta uznajemy za poprawny i ewentualne błędy w druku po zaakceptowanym projekcie leżą po stronie Klienta.
Formularz wysyłacie tylko raz. Na początkowym etapie. Wszelkie poprawki po podesłaniu projektów poprawiamy sobie już mailowo.

FORMULARZ I LISTA GOŚCI
Zadbajcie o to aby formularz i lista gości były poprawnie wypełnione pod względem ilości zakupionych zaproszeń, szczególnie tych bez personalizacji, czy innych projektów.
W przypadku niepoprawnie wypełnionego formularza oraz listy gości pod względem “pustych” zaproszeń, a ich braków ponownie ponosicie koszty wysyłki.

DOSTĘPNE KROJE PISMA, DLA ZDOBNYCH ELEMENTÓW

DOSTĘPNE KROJE PISMA, DLA CZĘŚCI TEKSOWEJ